за по-добро кръвообращение

За по-добро кръвообращение – няколко ценни съвета

4.5
(2)

Искате да направите нещо за по-добро кръвообращение? Ние ще ви помогнем да стимулирате кръвотока, да се радвате на отлично здраве и дълголетие. От вас се иска единствено да се запознаете с нашите съвети, да ги приложите на практика и да сте постоянни.

Ценни препоръки за по-добро кръвообращение

Вземете мерки срещу наднорменото тегло и затлъстяването

Излишните килограми влияят негативно на кръвообращението. С оглед на това е нужно да предприемете действия за свалянето им. Когато влезете във форма, веднага ще подобрите кръвотока. Има и доказателства за това. Проучване от 2009 г. установява, че отслабването благоприятства циркулацията на кръвта при жени с наднормено тегло. Участничките повишават нивото на протеиновия хормон адипонектин, което се отразява положително върху нарушенията на съдовата функция (включително нарушения на кръвообращението).

Правете аеробни упражнения

Редовните аеробни упражнения като енергично ходене, танцуване, плуване, колоездене и бягането са важни за доброто кръвообращение и здравето на сърцето. Те подпомагат разширяването на кръвоносните съдове и благоприятстват тяхната работа. Това обаче не е всичко! Притокът на кръв се повишава, мускулите получават повече кислород и хранителни вещества, което води до по-голям мускулен растеж. И последно, но не на последно място – аеробните тренировки помагат за топенето на излишните мазнини и по този начин подпомагат отслабването. За да са ефективни обаче, упражненията трябва да се изпълняват редовно.

Пийте черен и зелен чай за по-добро кръвообращение

Черният и зеленият чай насърчават кръвообращението. Причината за това се крие във високото количество антиоксиданти в състава им.
Изследване от 2001 г., публикувано в медицинското списание Circulation, установява, че черният чай подобрява здравето на кръвоносните съдове и подпомага тяхната функция.

Друго изследване посочва, че приемът на зелен чай намалява риска от коронарна болест на сърцето.

Поддържайте нивото на желязо в кръвта в норма

Желязото допринася за нормалното функциониране на кръвоносната система. Ето защо е много важно да го набавяте в нужните количества. За целта е желателно да наблегнете на консумацията на желязосъдържащи храни. Такива са червеното месо, рибата и морските дарове, спанакът, копривата, лападът, броколите, яйченият жълтък. Тук напомняме, че за да подпомогнете усвояването на желязо от растителни източници, е нужно да приемате източници на витамин C.

И още един съвет от експертите за по-добро кръвообращение

Специалистите препоръчват Ентан/Entan® като средство на първи избор за подобряване и възстановяване на нормалния кръвоток. Този изцяло природен продукт оказва благотворно влияние върху цялото съдово дърво (артерии, вени, капиляри, лимфни съдове) и заслужено си спечелва прозвището „универсален съдов протектор“. В основата на действието му стои пълната и рационална комбинация от биофлавоноиди, извлечени от листата на Гинко билоба. Ефектът на тези мощни антиоксиданти с положително въздействие върху кръвоносните съдове е подсилен от проантоцианидин – един от най-силните антиоксиданти, познат на човечеството.

Съставките са щателно проучени по отношение на своята безопасност. Няма данни за нежелани ефекти и странични реакции дори при продължителен прием.

Колко полезна беше тази публикация?

Кликнете върху звезда, за да оцените публикацията!

Среден рейтинг 4.5 / 5. Брой гласове: 2

Няма гласували! Бъди първият, който ще оцени тази публикация.

Не пропускайте полезни статии

Последвайте ни във фейсбук!

Съжаляваме, че тази публикация не Ви е била полезна!

Бихме могли да подобрим тази публикация. Също така, вашето мнение ще окаже влияние върху бъдещи публикации.

Ако желаете, споделете с нас какво не Ви допадна в публикацията.

borola
АбонаментАбониране за най-новите публикации
Въпроси и отговориВъпроси и отговори
5