повишаване на концентрацията

Техники за повишаване на концентрацията на работа

5
(1)

Не можете да задържите фокуса си върху служебните дела и се нуждаете спешно от техники за повишаване на концентрацията? Ние ще ви помогнем да изградите правилната стратегия за желязно внимание и висока работоспособност! Ето и способите:

Подгответе мозъка си за работа

Преди да започнете с ежедневните си служебни задачи, си отделете минута за „успокояване” на мозъка. Седнете в удобна поза и дишайте равномерно през диафрагмата, като отпуснете и тялото, и съзнанието си. Ще откриете как тази релаксираща практика зарежда ума за по-лесно и ефективно справяне с предстоящата работа.

Изключете отвличащите вниманието приложения

Освен ако работата ви не е свързана със социалните медии или други по вид приложения, дистанцирайте се от използването им през работно време. Безсмисленото браузване лесно се превръща във вреден навик, който краде фокуса върху служебните задачи и дистанцира от реалното общуване.

Чаша ароматно кафе за повишаване на концентрацията

Стартирайте деня си с чаша кафе – любимата напитка ще подобри фокуса ви върху важното за деня. Това не е твърдение на кафе-любителите, а резултат от научно изследване. Френският физиолог Астрид Нелиг прави връзка между кафето и познавателните способности. Кофеинът не води директно до подобряване на ученето и паметта. Но той спомага за увеличаване на физиологичната възбуда. Тя се свързва с намаляване на склонността към разсейване и подобряване на концентрацията по време на изпълнение на задача.

Взимайте си кратки почивки

Вместо всячески да се борите с разсейването, превърнете го в свое оръжие. Това предлага проучване на Университета в Илинойс. Психологът Алехандро Лерас установява, че участниците в изследването, които си взимат кратки почивки по време на 50-минутна задача, се справят по-добре от тези, които не почиват. Проучването се фокусира върху феномен, наречен „намаляване на бдителността” или казано още загуба на фокус с течение на времето. За по-добра концентрация – направете кратка почивка по време на задача. По този начин ще реактивирате мозъка си. Кратките умствени почивки всъщност помагат да останете фокусирани върху работата си.

Коктейл от биофлавоноиди за повишаване на концентрацията и паметта

Лечебното растение Гинко билоба се е превърнало в символ на мощна памет и концентрация. Това е така поради „коктейла” от биофлавоноиди, които съдържа. Тези полезни натурални съединения спомагат за подобряване на микроциркулацията на кръв към мозъка. На това се дължи ефектът на Гинко билоба за подобряване на концентрацията, паметта, настроението и жизнения тонус. Пълна и рационална комбинация от биофлавоноиди, плюс най-силния антиоксидант проантоцианидин, ще откриете в Ентан/Entan®. Той се справя успешно с нарушенията в концентрацията, като съдейства за подобряване на фокуса и когнитивните функции. Оказва универсална грижа за всички кръвоносни съдове. Подобрява кръвообращението в тялото и допринася за справяне и с други чести проблеми, като студени крайници, световъртеж и шум в ушите. Високото качество и природен произход на активните съставки гарантират отличен ефект без рискове за здравето.

Колко полезна беше тази публикация?

Кликнете върху звезда, за да оцените публикацията!

Среден рейтинг 5 / 5. Брой гласове: 1

Няма гласували! Бъди първият, който ще оцени тази публикация.

Не пропускайте полезни статии

Последвайте ни във фейсбук!

Съжаляваме, че тази публикация не Ви е била полезна!

Бихме могли да подобрим тази публикация. Също така, вашето мнение ще окаже влияние върху бъдещи публикации.

Ако желаете, споделете с нас какво не Ви допадна в публикацията.

borola
АбонаментАбониране за най-новите публикации
Въпроси и отговориВъпроси и отговори
7