кръвообращение на краката

Кръвообращение на краката – ето как да се подобри

Достатъчно е да се придържаме към някои доказани навици в ежедневието, за да се радваме на добро кръвообращение на краката. Нека видим кои са те!

Изпитани практики за правилно кръвообращение на краката

Повече движение

Физическата активност е ключова за доброто кръвообращение на долните крайници. Именно поради това съветът на специалистите е да се стремим да сме в движение. За целта трябва да:

  • предпочитаме стълбите пред асансьора
  • се раздвижваме на всеки половин час
  • се движим повече пеша
  • се разхождаме през обедната почивка

„Да“ на източниците на калий

Калият благоприятства кръвообращението в крайниците. Ето защо непременно трябва да се набавя чрез храната. Можем да го открием в: ядливите водорасли, броколите, бананите, доматите, тиквите, авокадото, репичките, морковите, какаото, сусама, чията, слънчогледовото, тиквеното и лененото семе.

Лежане с повдигнати крака

Вдигането на краката над нивото на сърцето също стимулира кръвообращението на краката. Препоръчително е да стоим в тази поза около 20-30 минути всеки ден. За да заемем нужната позиция, можем да подложим възглавница под краката.

Сок от портокал и морков

Портокалите и морковите са изключително удачни за подсилване на кръвообращението на долните крайници. Затова не е учудващо, че специалистите съветват да наблягаме на прясно изцеден сок от тях. Ако започваме деня с глътка свежест, венозният приток ще се увеличи и ще си осигурим леки крака.

Балансирана диета без сол

Диетата с ниско съдържание на сол оказва страхотен ефект върху доброто кръвообращение в крайниците. По този начин се предотвратява задържането на течности и краката „олекват“.

Хладък душ и масаж

Бързият хладък душ, придружен от лек масаж, действа благотворно на кръвообращението на краката. Желателно е масажът да се извършва в посока от глезена към коляното. Така се гарантира по-дълготрайно усещане за лекота и комфорт.

Носене на по-широки дрехи и обувки – поредната стъпка за по-добро кръвообращение на краката

За да насърчим доброто кръвообращение на краката, трябва да избягваме плътно прилепналите към долната част на тялото дрехи и тесните обувки. Вместо тях е добре да залагаме на облекла с по-широки кройки и удобни обувки.

Неизменният помощник за добро кръвообращение на краката

За да се радваме на добро кръвообращение на краката, е нужно да си осигурим прием на Ентан/Entan®. Благодарение на пълната и рационална биофлавоноидна комбинация в състава си този универсален съдов протектор:

  • повлиява благоприятно кръвоснабдяването на крайниците
  • повишава венозния тонус
  • облекчава усещането за тежест и умора в краката

Ентан е с научно доказан ефект. Съдържа само натурални съставки. Напълно безопасен е. Има отлична поносимост. Подходящ е за продължителна употреба. Може да се приема спокойно от вегани и вегетарианци, тъй като се предлага в иновативни растителни капсули (VGcaps), които не съдържат желатин.

Колко полезна беше тази публикация?

Кликнете върху звезда, за да оцените публикацията!

Среден рейтинг / 5. Брой гласове:

Не пропускайте полезни статии

Последвайте ни във фейсбук!

Съжаляваме, че тази публикация не Ви е била полезна!

Бихме могли да подобрим тази публикация. Също така, вашето мнение ще окаже влияние върху бъдещи публикации.

borola
Сподели с приятели в ...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email
Print this page
Print

Няма коментар

1

Коментари

avatar