упражнения за добро кръвообращение

Летни активности и упражнения за добро кръвообращение

5
(8)

За хората с нарушено кръвообращение топлите месеци са идеалното време за поддържане на висок жизнен тонус чрез физически упражнения за добро кръвообращение. Подбрали сме за вас няколко упражнения и дейности на открито, които ще повлияят на цялостното ви здравословно състояние.

Ходене и тичане на открито – най-предпочитаните упражнения за добро кръвообращение

Няма по-подходящо време от летния сезон, за да се насладите на дългите разходки на открито. В парка, в планината или по плажа – вярваме, че никога няма да ви омръзне да се разхождате сред природата. Чрез редовно ходене или тичане ще се радвате на добро сърдечно-съдово здраве, кръвообращение и венозен тонус. Специалистите препоръчват в летните месеци да извършвате физическите си активности рано сутрин или привечер.

Йога пози за здрав дух в здраво тяло

Прилагането на йога пози е сред най-препоръчваните активности за подобряване на кръвообращението. Дори и да не страдате от нарушения в кръвообращението, ви предлагаме да вместите йогата в ежедневието си, за да освободите натрупания стрес.

  • „Изправена свещ“ – легнете по гръб на пода със свити крака. С помощта на коремната мускулатура, повдигнете таза и насочете краката си нагоре. Придържайте таза с ръце, а лактите ви е нужно да се опрени в пода за добра стабилност. Постойте известно време и се върнете бавно в изходна позиция.
  • „Обърнато куче“ – застанете на колене с длани на пода. Бавно повдигнете таза максимално нагоре и изпънете ръце, докато тялото ви образува триъгълник. Дланите и стъпалата ви трябва да са здраво опрени в пода. Дишайте дълбоко и се върнете в изходна позиция.

Само 30 секунди са нужни за подобряване на кръвообращението

Все по-често ни се налага да прекарваме дълго време в седнало положение. Това е изключително вредно за кръвообращението. Но само 30 секунди са необходими да почувствате облекчение в крайниците. Просто се изправете и се повдигнете на пръсти. След това се върнете в изходна позиция и повторете упражнението в продължение на 30 секунди. По този начин лесно и ефективно ще подобрите не само кръвообращението, но и мускулатурата на долните крайници.

Природна помощ и упражнения за добро кръвообращение

За да подобрите кръвообращението си е нужно да приложите комплексни мерки. Физическите активности за добро кръвообращение са полезни практики, които ще усилят положителния си ефект в комбинация с универсален съдов протектор.

Ентан/Entan® е средството, което ще се погрижи ефективно за доброто ви съдово здраве. Ентан съдържа пълна биофлавоноидна комбинация, която осигурява грижа за цялото съдово дърво – артерии, вени, капиляри и лимфни съдове. Приемът му подобрява кръвообращението, венозния тонус и има мощен антиоксидантен ефект, поради добавения проантоцианидин в състава му.

Приемът на Ентан въздейства благоприятно при разширени вени, венозно-лимфна недостатъчност, ретинопатии и атеросклероза. Широкоспектърното действие на Ентан обхваща и световъртеж, шум в ушите и нарушения в паметта и концентрацията. Поради натуралния си състав, Ентан няма странични ефекти и е предназначен за продължителен прием.

Колко полезна беше тази публикация?

Кликнете върху звезда, за да оцените публикацията!

Среден рейтинг 5 / 5. Брой гласове: 8

Не пропускайте полезни статии

Последвайте ни във фейсбук!

Съжаляваме, че тази публикация не Ви е била полезна!

Бихме могли да подобрим тази публикация. Също така, вашето мнение ще окаже влияние върху бъдещи публикации.

borola
Сподели с приятели в ...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email
Print this page
Print

Няма коментар

7

Коментари

avatar