при тежест в краката

При тежест в краката през лятото – решения с траен ефект

При тежест в краката идеята за почивка на морето звучи немислимо. Причината е, че топлината през лятото се отразява негативно на проблемните вени на долните крайници и неприятното усещане се засилва. Засегнатите обаче не бива да се лишават от морски преживявания, тъй като съществуват редица методи, с които лесно могат да облекчат състоянието си. Узнайте кои са те в следващите редове.

При тежест в краката през летните месеци – 6 работещи стратегии за справяне с проблема

Смяна на позицията на тялото

Страдащите от тежест в краката не бива да стоят дълго прави или в седнало положение. Ако обстоятелствата го налагат, например по време на продължително пътуване, те трябва да раздвижват крайниците си, колкото е възможно по-често.

Краката – нависоко

Повдигането на крайниците на около 15 см над таза е изпитан метод за моментално намаляване на неприятното усещане за тежест в краката. Най-добре е това своеобразно упражнение да се практикува в края на дългия работен ден, малко преди лягане. За постигане на оптимален ефект засегнатите могат да останат да спят в тази поза. Ако им е дискомфортно, биха могли да свалят краката на по-ниска височина.

Масаж при тежест в краката

Лекият масаж на долните крайници също води до силно облекчаване на тежестта в долните крайници. От съществена важност е посоката на масажните движения да е от глезена към коляното. Удачно е по време на процедурата да се използва охлаждащ гел. Освен че успокоява, той подобрява кръвообращението на крайниците.

Разхлаждащ душ

Вземането на хладък душ е друг доказан метод, който се прилага успешно при тежест в краката. Тайната му се крие в способността да активира кръвната циркулация. За да се насладят максимално на ползата на тази домашна спа процедура, засегнатите могат да облеят прасците си със студена вода, преди да излязат от банята.

Повече двигателна активност

Редовното практикуване на умерени физически упражнения благоприятства циркулацията на кръвта в крайниците и по този начин носи облекчение при тежест в краката. Ходенето с по-бързо темпо от обикновено, плуването, танците и колоезденето са удачен избор за потърпевшите.

Биофлавоноиди – ценни помощници при тежест в краката

Приемът на биофлавоноиди е неизменна част от мерките, които се предприемат при тежест в краката. Тези химични съединения, които се причисляват към антиоксидантите, имат способността да възвръщат усещането за лекота в долните крайници. Максимално пречистени и прецизно дозирани те се съдържат в Ентан/Entan®. Всяка растителна капсула от универсалния съдов протектор доставя на организма 40 mg стандартизиран екстракт от листа на Гинко билоба (флавон гликозиди и терпин лактони) и 80 mg проантоционидин. Съставките са детайлно проучени по отношение на своята ефективност. Редица клинични изследвания сочат, че благодарение на мощното си взаимодопълващо действие те подобряват течливостта на кръвта и венозния тонус. Облекчават усещането за умора и тежест в долните крайници.

Необходимо е Ентан да се приема продължително време, за да разгърнат активните вещества своя терапевтичен ефект. Дълготрайната му употреба на крие риск от странични ефекти и нежелани реакции поради 100% натуралния произход на съставките. Ентан се приема по 1 капсула до 3 пъти дневно, след хранене.

Колко полезна беше тази публикация?

Кликнете върху звезда, за да оцените публикацията!

Среден рейтинг / 5. Брой гласове:

Няма гласували! Бъди първият, който ще оцени тази публикация.

Не пропускайте полезни статии

Последвайте ни във фейсбук!

Съжаляваме, че тази публикация не Ви е била полезна!

Бихме могли да подобрим тази публикация. Също така, вашето мнение ще окаже влияние върху бъдещи публикации.

borola
Сподели с приятели в ...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email
Print this page
Print

Няма коментар

19

Коментари

avatar