тежест в долните крайници

Тежест в долните крайници – какви мерки да предприемем?

5
(1)

Всеки от нас е изпитвал неприятното чувство за тежест в долните крайници. Единичните прояви на умора и тежест в краката могат да се дължат на редица причини. Сред тях са тежка физическа активност, продължително стоене в изправено или седнало положение, тесни и неудобни дрехи и обувки. Хроничната поява на тежест и умора обаче, може да е признак на влошено кръвообращение и проблеми с вените. За да подобрите циркулацията на кръвта в долните крайници, приложете стратегиите, които ще ви предложим в текущата публикация.

При тежест в долните крайници – техники за облекчаване на състоянието и подобряване на кръвообращението

Активна физическа дейност

При влошено кръвообращение в крайниците и поява на умора и тежест в краката се постарайте да изпълнявате умерена физическа активност. Тя е подходяща за всички, особено за хората със седящи професии. Разходките, плуването и джогингът са сред активностите, широко препоръчвани за подобряване на кръвообращението и облекчаване на „оловните крака“.

Носене на удобни дрехи и обувки

Тази пренебрегвана стратегия има огромно влияние върху състоянието на вените ни. Често в ежедневието си, прекарваме дълги часове в тесни дрехи, с пристегнати колани и неудобни обувки. В резултат чувстваме крайниците си натежали и подути. Кръвообращението ни се влошава и ни застрашава поява на разширени вени. Малка промяна в ежедневния гардероб допринася за подобряване на циркулацията на кръвта в крайниците и елиминиране на оплакванията.

Спазване на подходящ здравословен хранителен режим

Начинът на живот влияе върху всички процеси в човешкия организъм. Ако имате лошо кръвообращение и често изпитвате симптомите му, помислете върху режима си на хранене. Ако прекалявате с консумацията на сол и не се хидратирате редовно, вредите на кръвообращението си, без да го осъзнавате. Специалистите съветват да преустановите употребата на сол и трансмазнини, за да предотвратите задържането на вода. Често то причинява подуване и тежест в долните крайници. За тази цел наблегнете на зеления чай, джинджифила, целината, копривата, касиса. Те са познати с диуретичния си ефект и с благоприятното си действие при подобряване на кръвообращението.

Най-успешният метод за справяне с чувството на тежест в долните крайници

Подобряването на кръвообращението води до трайно елиминиране на тежестта, умората, подуването и болките в краката. За да постигнете успешно тази цел, комбинирайте предложените стратегии с прием на съдов протектор с висококачествен природен произход. Доверете се на Ентан/Entan®.

Ентан е препоръчваният от специалистите у нас универсален съдов протектор с научно доказан ефект. В напълно натуралното му съдържание влизат биофлавоноиди, осигуряващи грижа за вените, артериите, капилярите и лимфните съдове.

С приема на Ентан ще постигнете подобряване на кръвообращението и венозния тонус, и ще облекчите трайно чувството за оловни крайници.

Ентан е подходящ за продължителна употреба като не крие риск за здравето. Предлага се под иновативната форма растителни капсули. Дозира се по 1 капсула до 3 пъти дневно, след хранене.

Колко полезна беше тази публикация?

Кликнете върху звезда, за да оцените публикацията!

Среден рейтинг 5 / 5. Брой гласове: 1

Не пропускайте полезни статии

Последвайте ни във фейсбук!

Съжаляваме, че тази публикация не Ви е била полезна!

Бихме могли да подобрим тази публикация. Също така, вашето мнение ще окаже влияние върху бъдещи публикации.

borola
Сподели с приятели в ...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email
Print this page
Print

Няма коментар

0

Коментари

avatar