за по-добро оросяване на мозъка

За по-добро оросяване на мозъка – опитайте тези техники!

5
(4)

Ако целите да подобрите кръвоснабдяването на мозъка си – изпробвайте следващите препоръчани от специалистите техники за по-добро оросяване на мозъка.

Упражнения и полезни практики за по-добро оросяване на мозъка

Сутрешно раздвижване за отлично кръвоснабдяване на мозъка

Можете да стартирате деня си с кръгови движения на главата. Специфичното при тази техника е, че трябва да се изпълнява бавно. След като направите няколко кръга в едната, а след това и в другата посока, ще се почуствате по-отпочинали и заредени с енергия. Раздвижването на мускулите на врата е и идеална профилактика на главоболие.

Изпробвайте диафрагмено дишане

Техниката на дишане с помощта на диафрагмата или още наречена „коремно дишане“ насища кръвта с кислород. Дълбокото диафрагмено дишане разширява белите дробове и позволя на въздуха да се предвижи до долната им част където циркулира най-много кръв. Вдишайте бавно въздух през носа като използвате диафрагмата и го издишайте през устата. Повторете 4 – 5 пъти.

Обогатете менюто си с храни за по-добро оросяване на мозъка

Какво хапвате през целия ден е важно за състоянието на мозъка. Ако залагате на нездравословни, високо холестеролни избори, има голяма вероятност да вреди на мозъка и цялостното си здравословно състояние. Храните, съдържащи високи количества трансмазнини влошават кръвообращението и работата на сърдечно-съдовата система. Специалистите съветват да залагате на доказано ефективни здравословни храни за подобряване на мозъчното оросяване. Такива са известните „суперхрани“, които имат множество ползи за здравето. Заложете на естествените източници на мазнини – авокадо, сурови ядки, риба. Доказано е, че дефицитът на витамин Е, който се съдържа в много от суровите ядки, води до когнитивни проблеми. Включете в менюто си и антиоксиданти – боровинките предпазват мозъка от оксидативен стрес и подобряват функциите му. Не забравяйте и пресния сок от цвекло – съдържащите се в него полезни нитрати разширяват кръвоносните съдове и подобряват циркулацията на кръв до мозъка.

Доверете се на природните източници на Гинко билоба за по-добро оросяване на мозъка

Лечебното растение е широко използвано за подобряване на паметта, концентрацията, когнитивните функции и оросяването на мозъка. С мощния си антиоксидантен ефект, Гинко билоба противодейства на свободните радикали и тяхното увреждащо действие, известно като оксидативен стрес. При проблеми с кръвообращението и нарушения в оросяването на мозъка, приемът на Гинко билоба спомага за разширяване на кръвоносните съдове. Това води до подобряване на притока на кръв към различни органи и части от тялото. За да си доставите оптимално количество Гинко билоба с най-високо качество и чистота, заложете на природния съдов протектор Ентан/Entan®.

Ентан съдържа стандартизиран екстракт от Гинко билоба и проантоцианидин. Продуктът представлява пълна, рационална комбинация от биофлавоноиди с благоприятен ефект върху цялото съдово дърво (артерии, вени, капиляри и лимфни съдове). Приемът му подобрява микроциркулацията и реологията (течливостта) на кръвта, заздравява кръвоносните съдове и повлиява кръвоснабдяването на мозъка, вестибуларния апарат, крайниците и ретината. Като напълно естествен продукт, Ентан няма противопоказания и е подходящ за продължителен прием.

Колко полезна беше тази публикация?

Кликнете върху звезда, за да оцените публикацията!

Среден рейтинг 5 / 5. Брой гласове: 4

Няма гласували! Бъди първият, който ще оцени тази публикация.

Не пропускайте полезни статии

Последвайте ни във фейсбук!

Съжаляваме, че тази публикация не Ви е била полезна!

Бихме могли да подобрим тази публикация. Също така, вашето мнение ще окаже влияние върху бъдещи публикации.

Ако желаете, споделете с нас какво не Ви допадна в публикацията.

borola

Няма коментар

0