Тежест в краката – ефикасни решения с траен ефект

тежест в кракатаВисоките температури в края на пролетта все по-настойчиво ни приканват да прекараме уикенда на морския бряг. За близо 80% от възрастните хора, които изпитват тежест в краката тази идея е неприемлива и те бързо я отхвърлят. Реакцията им е разбираема предвид факта, че топлината се отразява негативно на проблемните вени на долните крайници и неприятното усещане се засилва. Специалистите обаче са единодушни, че засегнатите не бива да се лишават от морската почивка, тъй като съществуват редица методи, с които лесно могат да облекчат състоянието си. Узнайте кои са те в следващите редове.

Стратегии за справяне с тежестта в краката

1. За да облекчат тежестта в краката, потърпевшите не бива да стоят дълго прави или в седнало положение. Ако обстоятелствата го налагат, например по време на продължително пътуване, трябва да раздвижват крайниците си, колкото е възможно по-често. За целта е удачно да стават от време на време от седалката и да се раздвижат.

2. Повдигането на крайниците на около 15 см над таза е изпитан метод за моментално намаляване на неприятното усещане за тежест в краката. Най-добре е това своеобразно упражнение да се практикува в края на дългия работен ден, малко преди лягане. За постигане на оптимален ефект засегнатите могат да останат да спят в тази поза. Ако им е дискомфортно, биха могли да свалят краката на по-ниска височина.

3. Лекият масаж на долните крайници също води до изразено облекчаване на тежестта в краката. От съществена важност е посоката на масажните движения да е от глезена към коляното. Удачно е по време на процедурата да се използва охлаждащ гел. Освен че успокоява, той подобрява кръвообращението на крайниците.

4. Вземането на хладък душ е друг доказан метод, който се прилага успешно срещу тежест в краката. Тайната му се крие в способността да активира кръвната циркулация. За да се насладят максимално на ползата на тази домашна спа процедура, засегнатите могат да облеят прасците си със студена вода, преди да излязат от банята.

5. Редовното практикуване на умерени физически упражнения благоприятства циркулацията на кръвта в крайниците и по този начин носи облекчение при тежест в краката. Ходенето с по-бързо темпо от обикновено, плуването, танците и колоезденето са удачен избор за потърпевшите.

6. Приемът на биофлавоноиди е неизменна част от мерките, които се предприемат срещу тежест в краката. Тези химични съединения, които се причисляват към антиоксидантите, имат способността да възвръщат усещането за лекота в долните крайници. Максимално пречистени и прецизно дозирани те се съдържат в Ентан/Entan®. Всяка растителна капсула от универсалния съдов протектор доставя на организма 40 mg стандартизиран екстракт от листа на Гинко билоба, богат на флавон гликозиди и терпин лактони, и 80 mg проантоционидин. Съставките са детайлно проучени по отношение на своята ефективност. Редица клинични изследвания сочат, че благодарение на мощното си взаимодопълващо действие подобряват течливостта на кръвта и венозния тонус, и облекчават усещането за умора и тежест в долните крайници. Необходимо е Ентан да се приема продължително време, за да разгърнат активните вещества своя терапевтичен ефект. Дълготрайната му употреба на крие риск от странични ефекти и нежелани реакции поради 100% натуралния произход на съставките.

borola
Сподели с приятели в ...Share on Facebook
Facebook
6Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
0Pin on Pinterest
Pinterest
0Email this to someone
email
Print this page
Print

Няма коментари

0

Публикувайте коментар