Разширени вени на краката – кoи упражнения ни помагат?

Разширени вени на краката – кого засягат най-често?

Според специалисти към развитието на този проблем са предразположени около 60% от хората. Освен това статистически данни показват, че проблемът разширени вени на краката се “подмладява” – от него днес страдат хора на средна и дори млада възраст. За сравнение в миналото разширените вени на краката са засягали предимно възрастното население.

Упражненията – ефективен начин за облекчаване на симтомите от разширени вени на краката

Редовна физическа активност е един от най-лесните и приятни начини да намалим появилите се вследствие на разширените вени на краката болка, оток, тежест и дискомфорт в долните крайници. За тази цел специалистите препоръчват придържането към следните няколко упражнения. Те са особено добър избор за хората, чиято професия е свързана с ежедневно стоене в изправено или седнало положение.

– Застанете прави като поставите ходилата си успоредни едно на друго. От това положение се повдигнете на пръсти, след което бавно се върнете в изходно положение. След това повдигнете последователно петите на левия и десния крак, като се стремите да не отделяте пръстите си от пода.

– Застанете в изправено положение и отпуснете ръцете си до тялото. Повидигнете ръцете си право нагоре и вдишайте, като едновременно с това се повдигнете колкото можете по-нависоко на пръсти. Върнете се в изходно положение като издишвате.

– Застанете в изправено положение като отпуснете ръцете си до тялото. Вдишвайки наклонете напред тялото си и протегнете ръцете встрани, като стоите на пръстите на единия си крак. Издишайте и се върнете в изходно положение. Изпълнете упражнението 4-5 пъти като редувате краката.

– Легнете по гръб на пода и повдигнете на стол сгънатите си в коленете крака. Започнете да извивате краката си наляво и надясно като не разделяте едно от друго колената си. Извършете по 4-5 повторения на движението към всяка страна.

– Легнете по гръб като поставите ръцете си отпуснати успоредно до тялото. Сгънете десния крак в коляното и го приближете до гърдите. След това го изпънете вертикално нагоре и след това го спуснете бавно надолу. Изпълнете същото упражнние с левия крак. Направете движенията по 5-6 пъти с всеки крак.

– Легнете на пода странично опирайки се върху лакътя си. Изпънете по продължение на тялото легналия на пода крак. Другият свийте в коляното и поставете стъпалото му на пода пред легналия. Повдигнете колкото можете легналия крак. Задръжте в това положение няколко секунди. Върнете се в изходно положение и повторете 10-15 пъти. След това се подпрете на другия лакът и повторете упражнението.

Как да засилите ефекта от тези упражнения?

За да засилите ефекта от извършването на предложените упражнения за разширени вени на краката, специалистите препоръчват прием на природния продукт Ентан/Entan®. Той съдържа проантоцианидин, флавон гликозиди и терпин лактони, за които е доказано, че укрепват кръвоносните съдове, стимулират образуването на колаген и еластин, премахват възпалението, подобряват течливостта на кръвта. Доказано е, че продуктът притежава 100% ефект върху отока. Всички тези предимства правят Ентан ефективно средство за преодоляване на проблема разширени вени на краката.

borola
Сподели с приятели в ...Share on Facebook
Facebook
19Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0Email this to someone
email
Print this page
Print

Няма коментар

21

Коментари

avatar