Разширени вени на краката – кoи упражнения ни помагат?

Разширени вени на краката – кого засягат най-често?

Според специалисти към развитието на този проблем са предразположени около 60% от хората. Освен това статистически данни показват, че проблемът разширени вени на краката се “подмладява” – от него днес страдат хора на средна и дори млада възраст. За сравнение в миналото разширените вени на краката са засягали предимно възрастното население.

Упражненията – ефективен начин за облекчаване на симтомите от разширени вени на краката

Редовна физическа активност е един от най-лесните и приятни начини да намалим появилите се вследствие на разширените вени на краката болка, оток, тежест и дискомфорт в долните крайници. За тази цел специалистите препоръчват придържането към следните няколко упражнения. Те са особено добър избор за хората, чиято професия е свързана с ежедневно стоене в изправено или седнало положение.

– Застанете прави като поставите ходилата си успоредни едно на друго. От това положение се повдигнете на пръсти, след което бавно се върнете в изходно положение. След това повдигнете последователно петите на левия и десния крак, като се стремите да не отделяте пръстите си от пода.

– Застанете в изправено положение и отпуснете ръцете си до тялото. Повидигнете ръцете си право нагоре и вдишайте, като едновременно с това се повдигнете колкото можете по-нависоко на пръсти. Върнете се в изходно положение като издишвате.

– Застанете в изправено положение като отпуснете ръцете си до тялото. Вдишвайки наклонете напред тялото си и протегнете ръцете встрани, като стоите на пръстите на единия си крак. Издишайте и се върнете в изходно положение. Изпълнете упражнението 4-5 пъти като редувате краката.

– Легнете по гръб на пода и повдигнете на стол сгънатите си в коленете крака. Започнете да извивате краката си наляво и надясно като не разделяте едно от друго колената си. Извършете по 4-5 повторения на движението към всяка страна.

– Легнете по гръб като поставите ръцете си отпуснати успоредно до тялото. Сгънете десния крак в коляното и го приближете до гърдите. След това го изпънете вертикално нагоре и след това го спуснете бавно надолу. Изпълнете същото упражнние с левия крак. Направете движенията по 5-6 пъти с всеки крак.

– Легнете на пода странично опирайки се върху лакътя си. Изпънете по продължение на тялото легналия на пода крак. Другият свийте в коляното и поставете стъпалото му на пода пред легналия. Повдигнете колкото можете легналия крак. Задръжте в това положение няколко секунди. Върнете се в изходно положение и повторете 10-15 пъти. След това се подпрете на другия лакът и повторете упражнението.

Как да засилите ефекта от тези упражнения?

За да засилите ефекта от извършването на предложените упражнения за разширени вени на краката, специалистите препоръчват прием на природния продукт Ентан/Entan®. Той съдържа проантоцианидин, флавон гликозиди и терпин лактони, за които е доказано, че укрепват кръвоносните съдове, стимулират образуването на колаген и еластин, премахват възпалението, подобряват течливостта на кръвта. Доказано е, че продуктът притежава 100% ефект върху отока. Всички тези предимства правят Ентан ефективно средство за преодоляване на проблема разширени вени на краката.

borola
Сподели с приятели в ...Share on Facebook
Facebook
18Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0Email this to someone
email
Print this page
Print

Няма коментари

21

Публикувайте коментар