антиоксиданти

В кои храни се съдържат най-много антиоксиданти?

Антиоксидантите са малки молекули, които предпазват клетките от увреждания на свободните радикали, които се формират в организма. Специалистите твърдят, че с колкото повече антиоксиданти снабдяваме организма си, толкова повече се повишава защитата от увреждащото действие на свободните радикали. Приемът на антиоксиданти повлиява благоприятно изходът от лечението на някои заболявания като хронична и венозна лимфна недостатъчност, диабетна ретинопатия и др.

Как да си набавим антиоксиданти?

Антиоксиданти могат да се набавят посредством прием на определени храни, които съдържат големи количества от тези полезни вещества. Кои са тези храни?

  • Царевица
  • Патладжан
  • Малини
  • Червени боровинки
  • Орехи
  • Червен/Шарен боб
  • Къпини
  • Тъмно и светло зелените зеленчуци като броколи, спанак, зеле, грах, броколи
  • Оранжево – жълтите зеленчуци – тиква и моркови
  • Пълнозърнестите продукти – хляб, макарони и др.

Ентан е природен продукт, който притежава изразено антиоксидантно действие. Ентан съдържа оптимална комбинация от биофлавоноиди (вид антиоксиданти) с доказан положителен ефект върху различни болестни състояния – ретинопатии, разширени вени, мозъчен инсулт, отслабване на паметта и концентрация, шум в ушите и световъртеж, инфаркт и периферни съдови заболявания и др.

Ентан подобрява кръвоснабдяването на ретината, крайниците, ушите и мозъка. Заздравява колагена и еластина. Укрепва стените на кръвоносните съдове. Има противовъзпалително действие. Ускорява циркулацията на периферната кръв и лимфата. Предотвратява слепването на тромбоцитите, подобрява течливостта на кръвта и не позволява запушването на съдовете. Доставя необходимите кислород и хранителни вещества.

Ентан се приема по 1 растителна капсула до 3 пъти дневно след хранене.

borola
Сподели с приятели в ...Share on Facebook
Facebook
19Share on Google+
Google+
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0Email this to someone
email
Print this page
Print

Няма коментари

1

Публикувайте коментар